Sunday 14 December 2014

missing !

aku kat rumah yo.

hi back. sesaja update banyak2. hehehe.
actually, hey fathiah, macamana anda bisa berada di rumah sedangkan ianya bukan 
waktu cuti?! *hehehe 
cuti tak halal ni.

nanti jap, i've my own reason hokayyy.
ada kenduri sepupu ke dua pupu gitu. hihi.
sebenarnya teman yana balik, hmmm yana jaga ayahnya.
shafahullah, pkck zakaria.

harini first day, first class untuk sem2.
hehe bukan selalu wat gini, takpee dok sekali sekala?
aku tahu ramai rindu aku perasannya kan?

hmmmm dari petang tadi, aku throwback sensorang.
saja kemas barang2 lama.
nak moving kannn.
macam2 laaa pulak aku jumpa, 

surat gaduh manja dengan girlfriends, hadiah dari fans, hahaha perasan!
maksud aku hadiah dari shbt2 junior senior hehehe ajeeet!
buku nota aku yg banyak gilaaa tu. diary lelama masa tak matang dulu. haha.
hmm aku rinduuuu wehh.
aku tak tipu. serious rindu.

rindu MATRI. huehueeeee.

2tahuntu tak lama. tapi cukup bermakna.
sangat.

sekarang semua dah jejauh.
ada je yg dekat hehehe sajaaa rindu gak.
haha ada masa time cuti, keluar sesamaa lepas rindu.
tapi bila balik rumah, rindu balik. hahaha dedederamaa. *athirah

mana ada aku menangis malam2 cenggini.
haha mata masuk habuk maybe?  

fathiah gedik.
thanks sahabat kerana mencipta memori!

sayang sampai syurga.
mean it, inshaAllah.  

moga Allah redha :) 


 

No comments:

Post a Comment